آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

...

1390/8/8 13:09
نویسنده : مامان آراد
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان..

امروز همین جوری اومدم کمی با هم صحبت کنیم...دیگه یواش یواش داری بزرگ میشی...تو بزرگتر میشی و ما پیرتر...

هر روز شیرین تر و با مزه تر از روز قبل میشی...و من هم هر روز عاشقتر از روز قبل...

فکر نمیکردم  با اومدنت این قدر زندگیمون دچار دگرگونی بشه...همه چیز و همه کسم شده آرادی...

به قدری دوست دارم که با هیچ چیزی نمیتونم توصیفش کنم...

هر لحظه از فکر اینکه حتی یه مو از سرت کم بشه منو دیوونه میکنه...

کیف میکنم وقتی میرم برات خرید میکنم...یه زمونی وقتی میرفتم بیرون حتما باید برای خودم یه چیزی میگرفتم...الان به طور کلی دیگه خودمو فراموش کردم چون فقط تو برام مهمی...

تو دنیا هرچی از همه چیز قشنگتر و زیبا تره برای تو آرزو میکنم...

لبات همیشه خندون و دلت شاد شاد باشه....

                                              مامان اندازه تموم دنیا دوست داره...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یه عدد مامانی و یه عالمه تو
9 آبان 90 11:46
سلام خدا براتون نگهش داره با ارزوی بهترین ها
یه عدد مامانی و یه عالمه تو
9 آبان 90 11:48
من کعبه مو دور تومیسازم من پشت کردم به همه دنیا تا رو به تو سجاده بندازم
مامان یسنا
9 آبان 90 11:50
sahar
15 آبان 90 15:33
kheyli naze khoda hefzesh kone khatere jan
مامانی درسا
16 آبان 90 14:35
سلام . عیدتون مبارک آراد خاله رو ببوس
مریم(مامان روشا)
18 آبان 90 15:23
عیدت مبارک خوشگلم قربون اون مرواریدای که از چشمای نازت اومده ایشالا همیشه خندون باشی گلکم
مریم مامان پندار
18 آبان 90 18:08
salam khale joon eydet mobarak en shallah salem o payande bashi